Loading

Doç. Dr.

Saim Saner ÇİFTYILDIZ

Pamukova Meslek Yüksekokulu

Dış Ticaret Bölümü

İletişim

ssaner@subu.edu.tr

(264) 551 69 50

Güncellenme Tarihi : 04-05-2024 12:59

ULUSLARARASI :
1
The impact of financial tools in environmental degradation management: the relationship between Co2 emission and ESG funds
TUNA GÜLFEN, TÜRKAY KAAN, ÇİFTYILDIZ SAİM SANER, ÇELİK HÜLYA , Environment Development and Sustainability, 2023
Uluslararası   Hakemli   SCI-Expanded   Özgün Makale
2
Takımların Lisanslı Ürünleri Bağlamında Takımla Özdeşleşme Duygusal Marka Bağlılığı ve Satın Alma Niyeti Olguları Arasındaki İlişkileri İncelemeye Yönelik Bir Uygulama
ÇİFTYILDIZ SAİM SANER , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2015
Uluslararası   Hakemli   TUBİTAK/ULAKBİM SBVT, EBSCO Publishing, ASOS, DOAJ, INDEXCOPERNICUS, arastirmax, CiteFactor ve Google Scholar   Özgün Makale
3
Prestijli Otomobil Markalarında Lüks Algılamasının Satın Alma İstekliliğine Etkisi İstanbul ve Sakarya Örneği
Çiftyıldız Saim Saner, Sütütemiz Nihal , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 2011
Uluslararası   Hakemli   TUBİTAK/ULAKBİM SBVT, EBSCO Publishing, ASOS, DOAJ, INDEXCOPERNICUS, arastirmax, CiteFactor ve Google Scholar   Özgün Makale
4
Bilgi Araştırma Eğiliminin Tüketici İlgisi ile Müşteri Tatmini Arasındaki İlişkiye Etkisi
ÇİFTYILDIZ SAİM SANER , Akademik İncelemeler Dergisi, Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
Uluslararası   Hakemli   ULAKBİM, International Political Sciences Abstracts (IPSA) - Worldwide Political Science Abstracts (WPSA),Public Affairs Information Service (PAIS), Sociological Abstracts, EBSCO, Columbia International Affairs Online, Index Islamicus, Index Copernicus, ASOS Index, Social Services Abstracts, Worldwide Political Science Abstracts, Linguistics & Language Behavior Abstracts   Özgün Makale
5
Paketlenmiş Süt İçin Ambalaj Özelliklerinin Algılanan Önemi ve Satın Alma Davranışına Etkisi İstanbul İli Örneği
Sütütemiz Nihal, Çiftyıldız Saim Saner, Konuk Faruk Anıl , Akademik Gıda Gıda Bilimi ve Teknolojisi Dergisi, 2009
Uluslararası   Hakemli   CAB AbstractsÒ, Global Health, Food Science and Technology AbstractsÒ (FSTAÒ) ve Index CopernicusTM   Özgün Makale
6
Tüketici İlgisinin Marka Bağlılığına Etkisi
Çiftyıldız Saim Saner, Sütütemiz Nihal , Kocaeli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2007
Uluslararası   Hakemli   ULAKBİM, ASOS, Akademik Dizin ve TEİ   Özgün Makale
7
Müşteri Sadakati Modellerinin karşılaştırılması Üzerine Bir Çalışma
Sütütemiz Nihal, Çiftyıldız Saim Saner , Akademik İncelemeler Dergisi, 2006
Uluslararası   Hakemli   ULAKBİM, International Political Sciences Abstracts (IPSA) - Worldwide Political Science Abstracts (WPSA),Public Affairs Information Service (PAIS), Sociological Abstracts, EBSCO, Columbia International Affairs Online, Index Islamicus, Index Copernicus, ASOS Index, Social Services Abstracts, Worldwide Political Science Abstracts, Linguistics & Language Behavior Abstracts   Özgün Makale
ULUSAL :
1
Tüketici İlgisinin Marka Bağlılığı ve Öncelleri Arasındaki İlişkiye Etkisi İstanbul İli Örneği
ÇİFTYILDIZ SAİM SANER , Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 2010
Ulusal   Hakemli   Endekste taranmıyor   Özgün Makale
ÖNLİSANS :
1
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : MARKA YÖNETİMİ, Saati :3
2
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
3
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI, Saati :3
4
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
5
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ, Saati :4
6
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
7
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : TÜRKİYE'NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR, Saati :3
8
Yil :2015-2016 , Dil : Türkçe , Adı : ULUSLARARASI PAZARLAMA, Saati :2
9
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : MESLEKİ YAZIŞMA TEKNİKLERİ, Saati :4
10
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI, Saati :3
11
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
12
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ , Saati :4
13
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
14
Yil :2014-2015 , Dil : Türkçe , Adı : TÜRKİYE'NİN TİCARİ ORTAKLARI VE YENİ PAZARLAR, Saati :3
15
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :3
16
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI, Saati :3
17
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
18
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ , Saati :4
19
Yil :2013-2014 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
20
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ, Saati :3
21
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
22
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA ARAŞTIRMASI, Saati :3
23
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ , Saati :4
24
Yil :2012-2013 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
25
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ, Saati :3
26
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA YÖNETİMİ, Saati :3
27
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ , Saati :4
28
Yil :2011-2012 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
29
Yil :2010-2011 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ I, Saati :3
30
Yil :2010-2011 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ II, Saati :3
31
Yil :2010-2011 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
32
Yil :2010-2011 , Dil : Türkçe , Adı : YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA, Saati :2
33
Yil :2009-2010 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ I, Saati :3
34
Yil :2009-2010 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ II, Saati :3
35
Yil :2009-2010 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
36
Yil :2009-2010 , Dil : Türkçe , Adı : YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA, Saati :2
37
Yil :2008-2009 , Dil : Türkçe , Adı : MARKA VE MARKA STRATEJİLERİ, Saati :2
38
Yil :2008-2009 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ I, Saati :3
39
Yil :2008-2009 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ II, Saati :3
40
Yil :2008-2009 , Dil : Türkçe , Adı : TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI, Saati :3
41
Yil :2008-2009 , Dil : Türkçe , Adı : YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA, Saati :3
42
Yil :2007-2008 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ I, Saati :3
43
Yil :2007-2008 , Dil : Türkçe , Adı : PAZARLAMA İLKELERİ II, Saati :3
44
Yil :2007-2008 , Dil : Türkçe , Adı : YÖNLENDİRİLMİŞ ÇALIŞMA, Saati :2
BİLİMSEL KİTAP :
1
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler
Yazarlar : ÇİFTYILDIZ SAİM SANER
2
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLERDE TEORİ VE ARAŞTIRMALAR
Yazarlar : ÇİFTYILDIZ SAİM SANER
ÜYELİKLER :
1
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği - Üye - 2010 -